سرخط خبرها

سردار آزمون: دوست دارم بازهم برای لورکوزن گل بزنم

  • کد خبر: ۱۵۳۹۶۱
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
سردار آزمون: دوست دارم بازهم برای لورکوزن گل بزنم
سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش ایران در باشگاه لورکوزن دوست دارد به روند گلزنی خود در این باشگاه ادامه دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سردار آزمون در هفته‌های بوندس لیگا بدل به یک مهره کلیدی و مهم برای تیم بایرلورکوزن شده و با درخشش خود همه را به وجود آورده است. او که تا جدایی از لورکوزن و پیوستن به تیم مارسی فرانسه فاصله‌ای نداشت اکنون با به ثمررساندن دو گل، یک پنالتی و یک پاس گل، حالا  جلوتر از پاتریک شیک مشهور و هلوزک آماده، گزینه اول ژابی آلونسو برای بازی در نوک خط حمله است.

سردار درباره درخشش خود حرف‌های جالبی به زبان آورده است: «موفقیت هفته‌های اخیر برای من بسیار خوشحال کننده است. امیدوارم این راه ادامه داشته باشم، چون از نظر خودم هنوز کار شاقی نکردم. تازه اول راه هستم. باید روز‌های از دست رفته را جبران کنم. می‌خواهم بازهم در بوندس لیگا گل بزنم. این برای من مهم است که در ترکیب تیمم مهره‌ای تاثیر گذار باشم.»

از آزمون درباره اینکه چرا لورکوزن را ترک نکرد پرسیدیم که او این پاسخ را داد: «ترک لورکوزن برای من تصمیم خوبی نبود. دوست داشتم بمانم و حقم را بگیرم. الان این اتفاق رخ داده است. باید به همین راه ادامه بدهم. البته اخیرا خبر دار شدم که درحال پدر شدن هستم که این موضوع هم در روحیه و رفتار من خیلی تاثیرگذاشته است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->